Træningsprogrammer 2018-11-22T22:00:13+00:00

KOM I GANG, FÅ INSPIRATION ELLER OPTIMER DIN TRÆNING MED ET SOLIDT TRÆNINGSPROGRAM

Træningsprogrammerne fungerer både i forbindelse med vægttab og forøgelse af din muskelmasse. For at finde det program som passer bedst til dig, afhænger af hvor mange gange om ugen du træner eller er villig til at træne.

Træningsprogrammerne er lavet efter princippet back-to-basic, hvor formålet er at du ved slutningen af din træningssession har flyttet mest mulig vægt gennem øvelser af høj kvalitet. Det betyder at desto mere vægt du flytter ved en træning er lige med højere energiforbrug (forbrænding) og stimulerer din krop til at opbygge sig (muskelopbyggelse).

Du har mulighed for at vælge imellem tre programmer alt afhængigt af hvad dit mål er: booty-, fullbody- eller 2-split program.

Booty Program

Et program til dig som ønsker en stærkere og større booty.

Programmer anbefales at køres 2-3 gange ugentligt.

Køb

FULLBODY

Et program til dig som ønsker at se resultater, men kun har tid eller lyst

til at træne 1-3 gange ugentligt.

Køb

2-Split Program

Et program til dig som ønsker at køre upper og lower body seperat.

Anbefales til folk som træner 4-6 gange ugentligt.

Køb

Styrke Program

Et program til dig som ønsker at blive stærkere i de 3 hovedløft.

Køb